Quatro Car

Bezpečný
nákup na splátky

Je nákup na splátky v e-shope bezpečný?

  • Pri nákupe na splátky nám na vašej bezpečnosti záleží. Chrániť chceme nielen vaše zdravie a osobné údaje, ale aj vaše peniaze. Preto robíme všetko tak, aby sme si boli istí, že nákup na splátky realizujete naozaj vy. A hoci všetko prebieha online, dbáme na dôsledné overenie vašej totožnosti. Čo presne to znamená?


Ochrana identity aj v digitálnej dobe

  • Nákup na splátky v e-shope prebieha plne online a nestretávame sa s vami osobne, preto nevidíme, či údaje z vášho občianskeho preukazu zapisujete do žiadosti naozaj vy. Aj samotný podpis žiadosti a zmluvy prebiehajú pomocou SMS. Žiaden kuriér, žiadne overenie totožnosti fyzickou osobou, žiaden vlastnoručný podpis. Preto musíme zabezpečiť ochranu vašich údajov a overenie identity iným spôsobom. Ale môžete byť bez obáv. Tak, ako to robíme, je to v poriadku. Využívame technológie, znalosti a skúsenosti našej materskej VÚB banky a jej VÚB Nonstop bankingu.


Ako to prebieha?

  • Overenie vašej identity pri online nákupe na splátky cez Quatro prebieha dvomi spôsobmi. Záleží od toho, či máte zriadenú službu VÚB Nonstop banking, alebo ste novým klientom a túto službu zriadenú nemáte.


Už som nakupoval cez Quatro alebo som klientom VÚB banky

  • V tom prípade by mal váš nákup prebehnúť naozaj veľmi rýchlo, bez prikladania dokladov a akéhokoľvek zdržania. Podmienkou však je, že máte zriadenú službu VÚB Nonstop banking, do ktorej sa viete prihlásiť. VÚB Nonstop banking máte možnosť získať pri každom nákupe na splátky cez Quatro. Je to bezplatná služba, ktorá neznamená žiadne otvorenie účtu. Predstavuje len viac možností pre vás - rýchly prehľad o všetkých vašich Quatro zmluvách aj v mobile, ešte pohodlnejší nákup na splátky vďaka bezproblémovému overeniu vašej totožnosti a všetky ďalšie produkty a služby VÚB banky na dosah ruky. Tie si môžete v prípade záujmu vybaviť už na pár klikov.

    Overenie vašej identity prebehne jednoducho, prostredníctvom prihlásenia sa do VÚB Nonstop bankingu pomocou vašich prihlasovacích prvkov. Tie sme vám zaslali pri zriadením služby e-mailom a SMS správou. Ak ich neviete, alebo ich neevidujete, skúste si ich vyhľadať v schránke vašich správ.

VÚB internet banking

 

  • Takéto prihlásenie je rýchle, praktické a najmä bezpečné. A bezpečnosť vašich peňazí je pre nás i VÚB banku vždy na prvom mieste. Ak vás zaujíma, ako chránime vaše financie aj v online priestore, prečítajte si viac o bezpečnosti nášho Internet bankinguVÚB mobil bankingu.


Som nový klient

  • Ak ste novým klientom, a zároveň nie ste ani klientom VÚB banky, znamená to, že nemáte zriadenú službu VÚB Nonstop banking. Nie je to žiaden problém, pre každého máme riešenie.

    Overenie vašej totožnosti prebehne tak, že k žiadosti o nákup na splátky priložíte 2 doklady totožnosti, a zároveň, keď vás na to v inštrukciách vyzveme, prevediete 0,01€ z účtu vedeného na vaše meno na náš účet. Tento prevod, ktorý vykonáte prihlásením sa do vašej banky, slúži na potvrdenie vašej identity. Je preto dôležité, neprevádzať peniaze z kreditnej karty, ale z účtu vedeného na vaše meno vo vašej banke. Zároveň sa tak potvrdí aj zhoda s priloženými dokladmi. Tento prevod slúži iba na overovanie identity, preto vám uvedenú sumu 0,01 € po overení vrátime späť na účet.

    Pri komunikácii s vami budeme využívať najmä vašu e-mailovú adresu, preto sledujte svoju schránku. Nájdete v nej všetky výzvy a potrebné kroky. Ak prebehne všetko v poriadku, e-mailom dostanete aj informáciu o výsledku schvaľovania.

Zavolajte nám 0850 123 440
Infolinka v pracovných dňoch od 7:30 – 18:00
Infolinka zo zahraničia +421 248 555 980
Sme tu pre vás quatro@quatro.sk
Nájdete nás aj na