Quatro Car

Časté otázky

 

Časté otázky

Záujem o Quatro – nákup na splátky

Kto môže nakupovať na splátky?

Každá fyzická osoba vo veku od 18-75 rokov, ktorá je spôsobilá na právne úkony, s trvalým pobytom v SR a s pravidelným zdrojom príjmov (napr. mzda, dôchodok, príjem z podnikania,atď).

Aké spôsoby nákupu na splátky si môžem vybrať?

Pri nákupe na splátky si môžete štandardne vybrať produkt Šikovná splátka, kde si môžete zvoliť Vami preferovanú dobu splácania alebo produkt Pevná splátka, kde si zvolíte výšku mesačnej splátky.

Ak ešte splácam jednu zmluvu Quatro, schváli mi Quatro ďalšiu zmluvu, alebo tú prvú musím najskôr doplatiť?

Je možné mať viac úverov naraz, schválenie ďalšej žiadosti je však závislé od jej individuálneho prehodnotenia.

Aké doklady potrebujem dokladovať k žiadosti?

V prípade zadávania žiadosti cez e-shopového obchodníka je potrebné doložiť 2 doklady totožnosti, z toho jeden je vždy platný slovenský občiansky preukaz. Pri nákupe na splátky v kamennej predajni Vám pre zadanie žiadosti postačuje len platný občiansky preukaz. Pre zdokladovanie príjmov požadujeme rôzne dokumenty v závislosti od typu príjmu, viac informácií nájdete TU.

Mám Quatro striebornú kartu, aký doklad ešte budem potrebovať?

Quatro strieborné karty už nie sú platné. K nákupu na splátky budete potrebovať občiansky preukaz a prípadne iné doklady.

Kde môžem nakupovať na Quatro splátky?

Nakupovať na splátky môžete v kamenných predajniach aj na e-shopoch našich obchodných partnerov.

Ako dlho trvá schválenie žiadosti?

Spracovanie žiadosti od jej odoslania až po jej schválenie je rýchle, výsledok schválenia dostanete v pracovných dňoch štandardne do niekoľkých minút.

Aké poplatky budem platiť za Quatro - nákup na splátky?

Za Quatro - nákup na splátky žiadne poplatky neplatíte, platíte iba mesačnú splátku na základe Zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere.

Ako prebieha Quatro – nákup na splátky na kamennej predajni?

  1. Vyberte si akýkoľvek tovar či službu v hodnote od 100€ v kamenných predajniach partnerov Quatro.
  2. Predajca spolu s Vami vyplní žiadosť, priloží vaše doklady a odošle na schválenie.
  3. Po schválení, vám bude zaslaný autorizačný SMS kód, ktorým podpíšete zmluvu.
  4. Predajca vám odovzdá tovar a vy si ho môžete spokojne odniesť domov.

Ako prebieha Quatro – nákup na splátky cez e-shop?

  1. Vložte tovar v hodnote od 100 € do košíka v e-shope a zvoľte spôsob platby cez Quatro.
  2. Vyplňte ONLINE žiadosť a priložte požadované doklady.
  3. Po schválení žiadosti, podpíšete zmluvu ONLINE.
  4. Tovar vám bude doručený podľa dodacích podmienok e-shopu.

Kedy mi bude doručený tovar cez e-shop po podpise Zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere?

Po podpise Zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere zasielame e-shopu notifikačný e-mail o tom, že môže expedovať tovar. Doručenie tovaru je na dohode medzi klientom a e-shopom.

Aké výhody môžem získať Quatro - nákupom na splátky?

Výhodou nakupovania na splátky cez Quatro je možnosť dopriať si kúpu viacerých tovarov naraz, prípadne si dopriať drahšie tovary a tým nezaťažiť Váš rodinný rozpočet a taktiež nemusíte siahnuť na Vaše úspory. Ďalším benefitom pre Vás sú služby, ktoré môžete získať u nás vo VÚB banke, napr. bezplatné vedenie účtu a ďalšie výhodné produkty od VÚB banky.

Splácanie

Kedy mám uhradiť prvú splátku?

Prvá splátka sa štandardne uhrádza k 20. dňu nasledujúceho mesiaca od dodania tovaru. V tento deň už musia byť peňažné prostriedky pripísané na náš účet, preto si vytvorte časovú rezervu a úhradu pošlite skôr. Po podpise Zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere Vám bude zaslaný list o prvej splátke, spolu so splátkovým kalendárom, ktorý bude zahŕňať rozpis mesačných splátok spolu s termínom splatnosti a to poštou alebo Vám list o prvej splátke zašleme do VÚB Nonstop bankingu. Pred dátumom prvej splátky Vám taktiež zašleme aj SMS správu s upozornením, že sa blíži termín Vašej prvej splátky.

Akým spôsobom môžem uhrádzať splátky?

Splátky môžete uhrádzať bankovým prevodom z účtu, príp. uhradiť priamo v pobočke VÚB banky. Odporúčame však nastaviť si na Vašom účte trvalý príkaz a pravidelne a bezstarostne platiť bankovým prevodom.

Na aký účet mám uhrádzať splátky?

Číslo účtu pre splácanie splátok: SK13 0200 0000 0020 1169 0958.
Pre bezproblémové priradenie platby nezabudnite zadať správny variabilný symbol, ktorý nájdete vo Vašej zmluvnej dokumentácii k viazanému spotrebiteľskému úveru, v liste o prvej splátke alebo po prihlásení do VÚB Nonstop bankingu.

Ako mám postupovať ak som zadal/a nesprávny variabilný symbol pri úhrade splátky?

Kontaktujte priamo naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 0850 123 440.

Kde nájdem splátkový kalendár?

Ak máte zriadenú službu Nonstop banking, splátkový kalendár nájdete vo VÚB Internet bankingu. Ak nemáte zriadenú službu Nonstop banking, splátkový kalendár sme Vám zaslali poštou spolu s listom o prvej splátke.

Môžem zrealizovať mimoriadnu splátku? Ak áno, akým spôsobom mám postupovať?

Áno, môžete požiadať o mimoriadnu splátku prostredníctvom Kontaktného centra na telefónnom čísle 0850 123 440, e-mailom na quatro@quatro.sk alebo navštíviť ktorúkoľvek pobočku VÚB banky. Na základe Vašej požiadavky o mimoriadnu splátku, dochádza k úprave splátkového kalendára, pričom môžete požiadať o skrátenie doby splácania so zachovaním výšky mesačnej splátky alebo o zníženie výšky mesačnej splátky s rovnakou dobou splatnosti úveru.

Je možné zmeniť výšku mesačnej splátky?

Nie, počas doby splácania nie je možné meniť výšku mesačnej splátky.

Ako mám postupovať, ak chcem zmluvu vyplatiť predčasne? Bude mi za predčasné splatenie účtovaný poplatok?

Pre realizáciu predčasného splatenia je potrebné zaslať písomne žiadosť o vyčíslenie zostatku e-mailom na quatro@quatro.sk alebo poštou na adresu: VÚB, a.s., P.O.BOX 87, 29. augusta 3, 058 01 Poprad, kontaktovať naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 0850 123 440 alebo navštíviť ktorúkoľvek pobočku VÚB banky, kde danú žiadosť s Vami spíše pobočkový pracovník. Vyčíslenie zostatku s termínom splatnosti Vám zašleme e-mailom alebo poštou (podľa vašej požiadavky). Za predčasné splatenie neúčtujeme žiaden poplatok. Po vyplatení zostatku úveru Vám zašleme potvrdenie poštou alebo e-mailom podľa vašej požiadavky).

Môžem požiadať o odklad splátok? Ak áno, akým spôsobom?

Áno, o štandardný odklad splátok si môžete požiadať priamo na akejkoľvek pobočke VÚB banky.

Môžem platiť viac splátok mesačne?

Nie, je potrebné dodržať predpísaný splátkový kalendár.

Ak vyplatím zmluvu skôr, vrátite mi späť časť úrokov?

Áno, ale je potrebné požiadať písomne o predčasné splatenie úveru a vyčíslenie zostatku ku dňu vyplatenia úveru a daný úver načas vyplatiť.

Zmluvná dokumentácia a Internet banking

Pri prihlasovaní do VÚB Internet bankingu systém žiada odo mňa ID (Identifikačné číslo). Čo je to?

Identifikačné číslo (ID) je jedinečný identifikátor na prihlásenie do služby VÚB Nonstop banking. Vaše Identifikačné číslo Vám bolo zaslané e-mailom, a to z e-mailovej adresy quatro@vub.sk alebo v SMS správe od odosielateľa QUATRO_VUB v deň nákupu tovaru na splátky cez Quatro.
Ak svoje identifikačné číslo neviete nájsť, navštívte ktorúkoľvek pobočku VÚB, kde Vám ho radi povedia.
Viac informácií k prihláseniu do VÚB Internet bankingu nájdete TU.

Kde nájdem svoju zmluvnú dokumentáciu k viazanému spotrebiteľskému úveru?

V prípade, ak máte zriadenú službu VÚB Nonstop banking, zmluvnú dokumentáciu nájdete na stránke www.vub.sk, v sekcii Internet banking alebo v aplikácii Mobil banking po prihlásení sa svojimi prihlasovacími údajmi. V prípade, ak ste nakupovali na kamennej predajni a zvolili ste si podpis Zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere na fyzicky vytlačené dokumenty, predajca vám odovzdal zmluvnú dokumentáciu osobne po jej podpise. Ak požadujete odoslať kópiu zmluvnej dokumentácie kontaktujte naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 0850 123 440.

Ako mi bude doručené Identifikačné číslo (ID klienta) do VÚB Internet bankingu?

Vaše Identifikačné číslo Vám bude zaslané e-mailom, a to z e-mailovej adresy quatro@vub.sk alebo v SMS správe od odosielateľa QUATRO_VUB v deň nákupu tovaru na splátky cez Quatro.

Reklamácia tovaru, storno, odstúpenie od zmluvy

Ako mám postupovať v prípade reklamácie tovaru?/

Kontaktujte predajcu, kde ste zakúpil reklamovaný tovar na základe stanovených podmienok predajcom.

Dokedy a akým spôsobom môžem zmluvu stornovať, resp. odstúpiť od Kúpnej zmluvy?

Štandardne do 14 dní od zakúpenia tovaru (záleží od stanovených podmienok predajcom). Kontaktujte predajcu, u ktorého ste zakúpil tovar.

Dokedy a akým spôsobom môžem odstúpiť od Zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere?

Do 14 dní je potrebné písomne: e-mailom na quatro@quatro.sk alebo listom na adresu: VÚB, a.s., P.O.BOX 87, 29. augusta 3, 058 01 Poprad zaslať žiadosť o odstúpenie od Zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere.

Zmena údajov

Ako mám postupovať pri zmene osobných údajov (napr. priezvisko, číslo OP, adresa) alebo kontaktných údajov (telefónne číslo, e-mail)?

Vaše osobné údaje si viete zmeniť po prihlásení do VÚB Internet bankingu, na ktorejkoľvek pobočke VÚB banky alebo písomne na adresu: VÚB, a.s., P.O.BOX 87, 29. augusta 3, 058 01 Poprad.

Kontakty

Ako Vás môžem kontaktovať a v akom čase?

Kontaktovať nás môžete cez naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 0850 123 440 v pracovných dňoch od 7:30 do 18:00, e-mailom na adrese quatro@quatro.sk alebo môžete využiť Kontaktný formulár TU.

Zavolajte nám 0850 123 440
Infolinka v pracovných dňoch od 7:30 – 18:00
Infolinka zo zahraničia +421 248 555 980
Sme tu pre vás quatro@quatro.sk
Nájdete nás aj na